Update.....

Hello to everyone....Em, dah lama rasanya sy x update blog sy ni....dan dah lama sy x upload gambar2 baru di dalam ni. Skrg ni adalah minggu yang kedua dalam sesi pembelajaran di UPSI. Pada masa inilah segala assignment untuk semester ini diberikan oleh lecture kepada para pelajar (termasuk sy), samada assignment individu ataupun assignment berkumpulan. Tapi setakat ini, sebahagian besar assignment yang diberikan oleh para lecture adalah assignment berkumpulan. Assignment tu semua x lah susah sangat. Sebahagian besar daripada assignment tersebut adalah dalam bentuk penulisan esei 15-20 helai dan beberapa kajian yang perlu dilakukan termasuklah laporan hasil kajian itu. Overall, sy rasa semua assignment itu ok dan boleh disiapkan dalam masa yang terdekat..(itupun kalau sy rajin nak buat)...hahahaha...

Setakat ni, kehidupan untuk semester tiga ni, sama seperti semester2 yang sebelumnya. Masalah utama ialah duit. Tambahan lagi, pada semester ini sy bercadang nak beli motorsikal di sini. Rasanay, kalau xda masalah, hujung bulan julai ni sy akan beli. Overall,masalah kewangan ini rasanya boleh di settlekan...huhu..
lagi satu, pada semester ini juga, sy bercadang nak melibatkan diri dalam apa sahaja aktiviti yang dijalankan. X kiralah aktiviti kolej, aktiviti universiti, aktiviti luar mahupun aktiviti kerohanian. Tapi rasanya sy akan melibatkan diri kepada aktiviti yg lebih menjurus kepada bidang fotografi.

Em, ok, itu sahaja untuk kali ini. Dalam masa yang terdekat ini sy akan upload gambar2 ke dalam blog ni. Sy akan cuba mencari masa free sy untuk keluar berjalan-jalan dan shoot gambar2 di sekitar Tanjung Malim ini. Ok, itu sahaja untuk kali ini. Sesiapa yang buka/baca blog ini, bleh lah add sy dalam facebook. Just taip TOMMY MATHEW dalam ruang search dan add sy. Nanti sy approve...tq.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"We don't have time to waste asking for things we dont have. We can only look for the best way to fight with the things we have for our whole LIFE"