Something wrong.....

em,hy...gud morning...skrg ni, jam menunjukkan pukul 3.07 AM.....bersamaan dengan hari khamis, 22 April 2010...saya sedang duduk di tepi tingkap rumah saya sambil menaip benda yang kamu baca sekarang ni....hahaha...pagi ni rasanya sangat sejuk....hujan turun mencurah-curah di luar tu...tu yang membuatkan rasa sejuk sangat ni...em, sekali lagi, untuk yang ketiga kalinya, saya terpaksa mengubah blog saya ni...hahaha, actually, saya belum mahir lagi menggunakan blog...sebab tu sering kali ja saya tersilap dan something wrong terus belaku...huhuhu, tapi saya da dapat pengajaran dan pembelajaran yang berguna dah lepas yang ketiga kali ni...harap2 selepas ni, something wrong tu x berlaku lagi...em, oklah, thatz all for today...lepas ni saya mo try upload gambar2 kedalam blog ni pula..huhuhu...nanti saya tulis2 lagi k...have a nice day to all....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"We don't have time to waste asking for things we dont have. We can only look for the best way to fight with the things we have for our whole LIFE"